Connect your Spotify account to your Last.fm account and scrobble everything you listen to, from any Spotify app on any device or platform.

Scrobbling is when Last.fm tracks the music you listen to and automatically adds it to your music profile.

Édith Piaf (born Édith Giovanna Gassion, 19 December, 1915 – 11 October, 1963), was a French singer and cultural icon who became universally regarded as France's greatest popular singer.

Time zone:

3

655 Moi je t'offrirai Des perles de pluie Venues de pays Où il ne pleut pas Je..

A new version of Last.fm is available, to keep everything running smoothly, please 655

Among her songs are "La Vie en rose" (1946), "Non, je ne regrette rien" (1960), "Hymne à l'amour" (1949), "Milord" (1959), "La Foule" (1957), "l'Accordéoniste" (1955), and "Padam… Padam…" (1951).

Lyrics to "Ne Me Quitte Pas" by EDITH PIAF: Ne me quitte pas / Il faut oublier / Tout peut s'oublier / Qui s'enfuit deja / Oublier le temps / Des malentendus / Et le temps perdu / A savoir comment / Oublier ces heures / Qui tuaient parfois / A coups de pourquoi / Le coeur du bonheure / Ne me quitte pas …

Édith Piaf - Ne Me Quite Pa (Letra e música para ouvir) - Ne me quitte pas / Il faut oublier / Tout peut s'oublier / Qui s'enfuit déjà / Oublier le temps / Des malentendus / Et le temps perdu / A savoir comment /

Her singing reflected her life, with her specialty being ballads.