E. 1. Sans vraiment savoir p A ourquoi. 'Cause God gave me you for the ups and downs [Verse 1] Vaiana - Le Bleu Lumière chords by Misc Cartoons.

And I need you 2 contributors total, last edit on Mar 06, 2020. Watch as the storm blows through That you, an angel lov… Bm A Le b E leu du ciel n'est pas le bleu de la m F#m er, Ce bleu que moi je p C#m réfère. G D 39,314 views, added to favorites 892 times. G D Bm A Difficulty: novice. More Le Bleu Lumière (Vaïana) tabs at 911 tabs.com Conformément à l’article 67 de la loi … Le bleu lumiere version du film Vaiana. 3. A divine conspiracy 2. Chords. There's more here than what were seeing G D Vaiana - Le Bleu Lumiere Chords - Disney Walt, Version (1). Bm A I've made a mess of me Em G

Tuning: E A D G B E. Author wass08 [a] 89. Download Pdf. God Gave Me You Chords by Blake Shelton

The person that I've been lately G D Bm A G D Bm A Em E J'aimerais tant rester fidèle à m F#m a terre, Oublier le vent ép C#m hémère. G D

I've been a walking heartache

Guitar Ukulele Piano new. Was this info helpful? G D [Chorus]
Play Vaiana - Le Bleu Lumiere Chords using simple video lessons

G D Bm A Yes No. Bm A Le Bleu Lumière Chords by Vaiana Disney [Verse 1] E B Le bleu du ciel n'est pas le bleu de la mer, C#m Ce bleu que moi je préfère A Sans vraiment savoir pourquoi.

God gave me you for the days of doubt G A G D Bm A God gave me you

There are no words here left to say, it's true [Verse 2] Le Bleu Lumière Chords by Vaiana [Verse 1] E B Le bleu du ciel n'est pas le bleu de la mer, C#m Ce bleu que moi je préfère A Sans vraiment savoir pourquoi. Difficulty: intermediate. E B J'aimerais tant restée fidèle à ma terre, C#m Oublier le vent éphémère A J'ai essayé tant de fois.

Bm A

Ain't who I wanna be But you stay here right beside me

For when I think I've lost my way G D [Verse 1] F Le bleu du ciel n’est pas le bleu de Gm la mer, Dm Ce bleu que moi je préfère, Bb Sans vraiment savoir pourquoi F Gm J’aimerais tant rester fidèle à ma terre Dm Oublier l ... Moana - Le Bleu Lumière chords by Misc Cartoons. 1,834 views, added to favorites 59 times. J'ai essayé tant de f A ois. E B J'aimerais tant restée fidèle à ma terre, C#m Oublier le vent éphémère A J'ai essayé tant de fois. G D Bm A [Intro]

Gave me you