Ne Me Quitte Pas by Jacques Brel Translated to English by Jamie J. Brunson.
We can forget Everything can be forgotten Look, it’s gone already Forget the times And the misunderstandings The lost time The blows The hours that robbed our hearts of joy Don’t leave me (4 times) I offer you pearls of rain 2:41. Ne Me Quitte Pas by Jacques Brel - Piano Tutorial - YouTube Ne me quitte pas (Tuto guitare facile) Jacques Brel - YouTube
"Ne me quitte pas" ("Don't Leave Me") is a song written and sung in French by the Belgian chansonnier Jacques Brel in 1959. Please don’t leave me. Ne me quitte pas (If you go away) - acoustic guitar solo - Duration: 2:41. jorgenolla 116,953 views. Dm E7 Am Oublier ces heures qui tuaient parfois a coups de pourquoi Am/G le coeur du bonheur Dm Ne me quitte pas E7 Ne me quitte pas Am Ne me quitte pas E7 Am Ne me quitte pas Am F E7 Moi je t'offrirai, des perles de pluie venues de pays Am ou il ne pleut pas Am F Je creusrai la terre jusqu'apres ma mort G E7 pour couvrir ton corps d'or et de lumiere Am Gm Je f'rai un domain ou l'amour sera roi F …