Prime members enjoy fast & free shipping, unlimited streaming of movies and TV shows with Prime Video and many more exclusive benefits. Ft Lola (Prod by Yuzmv) by yuzmv from desktop or your mobile device. Stream ad-free or purchase CD's and MP3s now on Amazon.co.uk. Lola) by YUZMV - YUZMV. Listen to Qui (feat.

Yuzmv - Numéro Feat Lola. Ft Lola (Prod by Yuzmv) by yuzmv published on 2018-07-13T15:21:01Z.

SoundCloud.

En poursuivant votre navigation, vous acceptez l’utilisation de cookies. Paroles Qui par YUZMV: Je ne veux plus m'endormir prêt de toiOn s’entretue ensemble on se détruitJe n’ai pas compris ton choix non plusTu m’accompagnes …

Stream Qui? The model takes into account factors including the age of a rating, whether the ratings are from verified purchasers, and factors that establish reviewer trustworthiness. Czech Republic Watch Queue Queue Paroles Lola.

Lola) by Yuzmv on Amazon Music. Abonne-toi et restes connecté avec toute l'actu Hip-Hop ! Comment by Aline Baude.

Download our mobile app now.

Check out Qui (feat.

Qui? Amazon calculates a product’s star ratings based on a machine learned model instead of a raw data average. Your recently viewed items and featured recommendations En route vers le sud, on s'reverra qui sait J'pense à toi au moins tu le sais Seule, dans le noir Je ne sais plus, on l'on va C'est vrai qu'on se perd, des fois Suis mes conseils j'pense que c'est mieux pour toi Dis-moi, dis-moi, dis-moi qui, mène la danse Tue-moi, tue-moi, tue-moi si, on finit pas ensemble Your recently viewed items and featured recommendations Stream ad-free with Amazon Music Unlimited on mobile, desktop, and tablet.


Je ne veux plus m'endormir prêt de toi After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in. Deezer: free music streaming. To enjoy Prime Music, go to Your Music Library and transfer your account to Amazon.co.uk (UK). Lyrics to 'Qui' by Yuzmv Feat. 150 Vues au Total, 3 Vues Aujourd'hui

This video is unavailable.


Your Amazon Music account is currently associated with a different marketplace. Discover more than 56 million tracks, create your own playlists, and share your favourite tracks with your friends.

Listen to your favorite songs from Yuzmv [Explicit] by Yuzmv Now. Watch Queue Queue. [Lola:] Il a voulu mon numéro J'lui ai pas donné Je ne veux pas d'amour je ne peux plus pardonner Je le revois dans mes rêves, dans la nuit, dans mes insomnies Dans mes insomnies Dans mes insomnies Dans mes insomnies [Yuzmv:] Je pense que je me rappelais de tout ce qui faut pas Lorsque vient la peur j'ai l'air d'un mange mort

Je ne veux plus m'endormir prêt de toi / On s'entre tue, ensemble on se détruit / J'nais pas compris, ton choix non plus