Listen to your favorite songs from À cause de toi by Keydya Now. By using our website and our services, you agree to our use of cookies as described in our Cookie Policy . Select your address The cookie is used to personalize your user experience and with accordance to our privacy policy: Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services. To enjoy Prime Music, go to Your Music Library and transfer your account to Amazon.com (US). Your recently viewed items and featured recommendations À cause de toi, an album by Keydya on Spotify We and our partners use cookies to personalize your experience, to show you ads based on your interests, and for measurement and analytics purposes. En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. Sold by Amazon.com Services LLC. Instead, our system considers things like how recent a review is and if the reviewer bought the item on Amazon. Check out À cause de toi by Keydya on Amazon Music. Et je manque de ta peau Chaque fois qu'on s'abandonne Qu'on se délaisse Notre histoire tombe à l'eau Et je me noie dans les flots sans toi À cause de toi, mon cœur saigne Car tous mes rêves t'appartiennent, Il faudrait que tu reviennes Tu sais, à cause de toi, mon cœur saigne Car tous mes rêves t'appartiennent, Il faudrait que tu reviennes It also analyzes reviews to verify trustworthiness. Additional taxes may apply. Les cookies assurent le bon fonctionnement de nos services. Stream ad-free or purchase CD's and MP3s now on Amazon.com. Feature.fm Smart Link. Paroles.net dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la Paroles de la chanson A cause de toi par Franglish Yeah Ouh ouh ouh Yeah À cause de toi j’me suis écarté d’mes amis J’pense seulement à toi que j’en dors plus la nuit À cause de toi, je ne vois plus aucune autre fille J’sais pas, j’ai l’impression qu’elles t’arrivent pas à la ch’ville Paroles.net dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la En utilisant ces derniers, vous acceptez l'utilisation des cookies. Stream ad-free with Amazon Music Unlimited on mobile, desktop, and tablet. Download our mobile app now. Prime members enjoy FREE Delivery and exclusive access to music, movies, TV shows, original audio series, and Kindle books. To calculate the overall star rating and percentage breakdown by star, we don’t use a simple average. Your recently viewed items and featured recommendations



Your Amazon Music account is currently associated with a different marketplace. Paroles de la chanson A cause de toi par Léa Castel C'est comme un coup de couteau Qui transperce mon ego Des silences qui résonnent Me tiennent en laisse Je m'accroche à des photos Et je manque de ta peau Chaque fois qu'on s'abandonne Qu'on se délaisse Notre histoire tombe à l'eau On behalf of Believe, Feature.fm sets cookies that can identify you as a visitor. After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.After viewing product detail pages, look here to find an easy way to navigate back to pages you are interested in.