All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. Des souliers verts à talons hauts Dans l'garde-robe Une paire de souliers verts Aussi suspects qu'ignobles J'les ai r'gardés droit dans les semelles Quand ils m'ont sauté dans la face Et ça puait la maudite femelle Qui a dû les porter rien qu'en masse Et ce fut un interminable face-à -face Les souliers verts (live) - Lynda Lemay - MP3 instrumental karaoke This title is a cover of Les souliers verts (live) as made famous by Lynda Lemay Tempo: varies during the song License courtesy of : Editions Raoul Breton, Banco Music Watch Queue Queue. We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song.There is no difference between your suggestion and the original version. Loading... Unsubscribe from Jpierre Jp? Profi-Qualität. Les souliers verts. Lorsque j’ai vu... les souliers verts Des souliers verts à talons hauts Dans l’garde-robe Une paire de souliers verts Aussi suspects qu’ignobles J’les ai r’gardés droit dans les semelles Quand ils m’ont sauté dans la face Et ça puait la maudite femelle Qui a dû les porter rien … Et ce fut un interminable face à face C'était entre moi et la vieille paire de godasses Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording View more info All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. Karaoke.

License courtesy of : Editions Raoul Breton, Banco Music Lynda Lemay. ★ Mp3 Monde Sur Mp3 Monde, nous ne conservons pas tous les fichiers MP3, car ils figurent sur des sites Web différents, sur lesquels nous recueillons des liens au format MP3, de sorte que nous ne violions aucun droit d'auteur. Original songwriter : Lynda Lemay Retrouvez gratuitement et en intégralité les paroles de Les Souliers Verts, un titre interprété par Lynda Lemay en 1997. Basikaraoke.me ti permette di scaricare tutte le basi che vuoi senza nessun limite Cerchi altre basi di Lynda Lemay, guarda la pagina a lui dedicata Clicca per vedere tutte le canzoni di Lynda Lemay (Non preoccuparti si apre in […] Testen Sie es kostenlos! Karaoke Les Souliers Verts Lynda Lemay gratuit mp3 musique! Without permission, all uses other than home and private use are forbidden.All musical material is re-recorded and does not use in any form the original music or original vocals or any feature of the original recording This website respects all music copyrights.

Thanks {NAME}. Granule27 1,136,418 views. KARAOKÉ Lynda Lemay Les Souliers Verts Création JP Karaoké Jpierre Jp. Karaoké.

In the same key as the original: B♭ # French Pop Music # 90's # 1998.

La version karaoké sans guide vocal est disponible sur www.karafun.fr. Lynda Lemay. Les souliers verts. Producer/Arranger : Yvan Cassar Singen Sie Les souliers verts von Lynda Lemay mit Liedtext auf KaraFun. All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. Original songwriter : Lynda Lemay Les souliers verts – Lynda Lemay di Lynda Lemay scarica la base midi gratuitamente (senza registrazione). ... LYNDA LEMAY LES SOULIERS VERTS AV - … This website respects all music copyrights. Baixe o karaokê de Les souliers verts versão popularizada por Lynda Lemay no estilo Música pop francesa em Versao Karaoke.

Producer/Arranger : Yvan Cassar Des souliers verts à talons hauts Dans l'garde-robe Une paire de souliers verts Aussi suspects qu'ignobles J'les ai r'gardés droit dans les semelles Quand ils m'ont sauté dans la face Et ça puait la maudite femelle Qui a dû les porter rien qu'en masse. Lynda Lemay - Les souliers verts - Duration: 4:18. Les souliers verts - Lynda Lemay - Custom Backing Track MP3 This title is a cover version of Les souliers verts as made famous by Lynda Lemay Tempo: variable (around 116 BPM)

Les souliers verts - Lynda Lemay - MP3 instrumental karaoke This title is a cover of Les souliers verts as made famous by Lynda Lemay Tempo: variable (around 116 BPM) 4:18. Afficher plus d'infos 4:10. Thanks {NAME}. Watch Queue Queue We'll have a look and send an email after we update the lyrics for this song.There is no difference between your suggestion and the original version. View more info 4:10. This video is unavailable. View more info